- Over ons
- Bestellen
- Betalen
- Verzenden & Leveren
- Retourneren
- Garantie & Klachten
- Klantenservice & Contact
- FAQ
- Kattenluik montage
- Algemene voorwaarden
- Privacy Policy
- Disclaimer
Kattenluiken.nl
Bierens de Haanweg 59
3076DA Rotterdam
Nederland Bekijk op Google Maps
Bestellen
Kan ik ook telefonisch of via de e-mail een bestelling plaatsen?
kiest om uw bestelling af te halen in onze winkel.
Ik kan een product niet vinden op de site?
Ik kom niet verder in het bestelmenu, wat kan ik doen?
in het bestelproces.
Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
aangepast hebben? Neemt u dan contact op met onze klantenservice.
Mijn kortingscode werkt niet, hoe kan dat?
opnemen met onze klantenservice.
Ik heb een bestelling geplaatst maar heb hiervan geen bevestiging ontvangen.
Ophalen & Verzenden
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?
Boven een orderbedrag van 40 euro zijn de verzendkosten gratis, waarom worden er toch verzendkosten gerekend bij mijn bestelling?
Kan ik mijn bestelling op een afhaalpunt laten bezorgen?
van uw bestelling aan te geven dat u uw bestelling graag naar een ophaalpunt wilt laten verzenden.
Wie bezorgd mijn bestelling?
Hiervoor worden wel 7,25 euro verzendkosten voor in rekening gebracht.
Volgens de Track&Trace-code van mijn bestelling, is het pakket afgeleverd, ik heb echter niets ontvangen, wat kan ik doen?
Graag zien wij dat u z.s.m. contact met ons opneemt in dit geval, zodat wij ervoor kunnen
Kan ik een bestelling buiten Nederland en België laten bezorgen?
Wat is een Track&Trace-code (ook wel traceercode/verzendcode)?
gebruiken om op de website van DHL/PostNL het verzendproces van uw bestelling te volgen.
Mijn bestelling is beschadigd/kapot geleverd.
Ik heb iets anders geleverd gekregen dan ik besteld heb.
Indien het een fout van onze kant betreft dan zullen wij dit voor u oplossen. Het kan ook voorkomen dat u zelf iets verkeerd besteld heeft,
ook hiervoor kunt u contact met ons opnemen. Eventuele kosten voor omruiling zijn in dit geval voor uw eigen rekening.
Wat gebeurd er als ik niet thuis ben op de leverdatum?
thuis op het moment van aflevering, dan wordt het pakket naar een afhaalpunt gebracht of naar ons geretourneerd.
Bezorging bij de buren is ook mogelijk, indien u dit aangeeft bij de opmerking van uw bestelling.
Garantie & Retourneren
Hoe kan ik mijn artikel retourneren?
Wat is het zichttermijn?
Wat is jullie retouradres?
Voldoet het product aan onze retourvoorwaarden? Dan kunt het product retoursturen naar onderstaand retouradres:
Is retourzenden gratis?
Het artikel werkt niet goed of is kapot
Ik wil een artikel retour sturen, maar het valt buiten het zichttermijn.
Ik wil een artikel retour sturen, maar het voldoet niet aan de retourvoorwaarden.
Voldoet het artikel dat u wilt retourneren niet aan onze retourvoorwaarden? Neem dan ten alle tijden contact met ons op.
Ik wil het artikel graag ruilen
Valt een vervangdeurtje voor een kattenluik ook onder de garantie?
Nee, vervangdeurtjes vallen niet onder de garantie. Dit soort onderdelen wordt beschouwd als slijtagegevoelig en is bedoeld om zelf te vervangen wanneer dat nodig is.
Kattenluik
De magneetsluiting van mijn Petsafe kattenluik is te sterk
Helaas komt dit soms voor bij de Petsafe kattenluiken uit de 900-serie (919, 917 en 915). Het is dan dat 1, of beide, scharnierpunt(en) uit de metalen houder komen. De klep hangt dan lager dan het hoort, en de magneetranden raken elkaar. De oplossing is, jammer genoeg, het luik uit te bouwen, het binnenframe te
openen (schroeven achterzijde eruit draaien én tabs aan zijkant) en dan het
klepje goed terug te plaatsen. Zie instructies.
Dan zou het weer goed moeten lukken om het luik open te duwen.
Meest gestelde vragen
Hieronder vind u de meest gestelde vragen & antwoorden. Staat uw vraag er niet tussen?
Neem dan contact met ons op via onze telefonische helpdesk.
Onze helpdesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 16.00 uur op nummer 010 - 492 02 35.
Of stuur een e-mail met uw vraag naar: [email protected]


